To już dziewiąta edycja największego wydarzenia marketingowego w Polsce. W tym roku najpierw musieliśmy odwołać marcową edycję, bo przypadła na sam początek związanego z epidemią lockdownu.
Planowaliśmy więc, że edycja jesienna odbyć się musi. Choć przy ograniczonej publice (zajętych miało być tylko 25% miejsc na sali kinowej) i z dodatkowymi obostrzeniami (jak np. dezynfekcja siedzisk w Multikinie w każdej z przerw), to jednak z pełnym zachowaniem wyróżników wydarzenia znanego pod hasztagiem #ilovemkt. W czwartek, 15 października, rząd poinformował, że Warszawa (i kilkanaście innych miast) zostanie objętych czerwoną strefą. Od tego momentu wiedzieliśmy, że posiadacze biletów zobaczą nas tylko w swoich biurach i domach – w formie transmisji.
Nasze zaskoczenie było spore, gdy w niedzielę, 18 października, na 2 dni przed startem konferencji, okazało się, że rząd przez pomyłkę zakazał w strefie czerwonej… również organizacji wydarzeń online. W ciągu mniej niż 48 godzin przeprowadziliśmy cały sprzęt i wszystkich zaangażowanych wykonawców do Multikina w Pruszkowie, który był wówczas w strefie żółtej. Jednak nasze wysiłki opłaciły się i blisko 100 prelegentów zaprezentowało się oglądającej nas przez internet publiczności.
Kliknij przycisk, aby wczytać zawartość z www.linkedin.com.