„National Sales Congress” to spotkanie specjalistów świata sprzedaży. Organizatorka, Zuzanna Garwacka kilka miesięcy wcześniej widziała mnie na scenie „I love marketing”. Spodobał jej się ten poziom energii scenicznej i zaangażowania, dlatego zaproponowała mi tę współpracę.
Pierwsze wystąpienie należało do Jacka Walkiewicza. To jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców. Cieszyłem się z tego spotkania, bo znałem słynne wystąpienie tego psychologa z konferencji TEDx, ale nigdy nie spotkałem go na żywo. Podczas godzinnej mowy zwrócił uwagę na to, że zbyt często komunikatem, który dorośli w Polsce kierują do dzieci, jest „uważaj”. Niestety, z pokolenia na pokolenie przekazujemy w Polsce swoistą nieufność – do innych ludzi, ale często wręcz względem samego siebie, własnego potencjału i umiejętności. Mocno wziąłem sobie do serca słowa pana Jacka Walkiewicza i czuję, że zrobię co w mojej mocy, by swoim dzieciom przekazywać komunikat wzmacniający, a nie podcinający skrzydła.
O sile wiary w swoje możliwości opowiadał też Karol Bielecki, piłkarz ręczny, wicemistrz świata z 2007 roku. Z kolei miłośnicy sprzedażowych konkretów znaleźli sporo wartości w wystąpieniach Franciszka Georgiewa oraz Nikolay Kirova.
Fot. Jakub Zych.