Spotkaliśmy się w pięknym miejscu, by porozmawiać o miękkim podbrzuszu świata sprzedaży. Czy myślałeś, myślałaś kiedyś o tym, co kryje się za kodem kreskowym – tym, który skanujemy, kupując jakiś towar? Jako prowadzący to wydarzenie wykonałem solidny research. Dowiedziałem się, że istnieje ogólnoświatowy standard, którego początki sięgają lat 70. XX wieku.
Uczestnicy konferencji przybyli na tę drugą edycję, by rozbudowywać relacje biznesowe, ale też by posłuchać prelekcji ekspertów. Piotr Bucki, którego od lat znam z najlepszych prezentacji podczas konferencji „I love marketing”, zajął się tematem robotyzacji. „Czy zabiorą nam robotę, czyli jakie kompetencje przydadzą się nam w XXI w.?” – to temat jego prezentacji. Z kolei Natalia Hatalska z infuture.institute opowiedziała o przyszłości digitalizacji.
Ostatnią częścią tego klimatycznego wieczoru w praskiej Butelkowni było rozdanie nagród firmom, które do poprawy efektywności wykorzystały standardy GS1.