Jak podejmować dobre decyzje biznesowe w dobie pandemii? Czy w czasach, gdy wielu wybiera strategię „na przeczekanie”, warto jednak zaryzykować i rozpocząć międzynarodową ekspansję?
To tematy, o które zapytałem założycieli kilku sprawnie funkcjonujących biznesów. Takich, które zaczynały się w Polsce, a dziś obecne są w kilkudziesięciu krajach świata. Moimi rozmówcami byli tego wieczoru:
- Igor Klaja (prezes grupy OTCF S.A. – właściciela marek 4F i Outhorn)
- Michał Pękała (współzałożyciel firmy DocPlanner/znanylekarz.pl)
- Edyta Kocyk (współzałożycielka, CEO firmy SiDLY)
- Michał Gwiazdowski (general manager Poland, Russia, Romania, BRAINLY).
Opinie
Co mówią organizatorzy i uczestnicy
Czytaj więcej
Maciek prowadził konferencję, w której rozmawialiśmy o ekspansji zagranicznej Docplannera. Przed występem rozmawialiśmy, żeby zsynchronizować się co do kształtu konferencji, plus zdalnie pomógł w zaaranżowaniu "studia" w naszym biurze. Dobry, przyjazny i szybki kontakt.