Wyzwania, z którymi mierzyliśmy się przy organizacji tego wydarzenia online:
- jak możemy w koronawirusowym reżimie sanitarnym zorganizować ciekawe rozdanie nagród? Zaczęliśmy od obowiązkowych testów COVID-19 dla wszystkich występujących.
- jak „odkryć na nowo” imprezę, która ma kilkanaście lat tradycji? Zawsze opierała się na wspólnym spotkaniu ludzi, a nigdy nie była organizowana zdalnie na żywo.
- jak utrzymać zaangażowanie widzów podczas ponad 2-godzinnej transmisji? Ponad 100 laureatów odebrało tego wieczoru wyróżnienia „wirtualnie”.
Wspólnie z agencją Deep Grey oraz pracownikami banku postawiliśmy na dużą interaktywność. Dlatego przez cały event miałem w ręce tablet, z którego nie tylko odczytywałem nazwiska kolejnych wyróżnionych – ale przede wszystkim nawiązywałem do czatu. To ważne, bo wypowiadali się tam pracownicy banku. Kontakt był dynamiczny i wciąż pojawiały się nowe wątki. Nie tylko odczytywałem wypowiedzi, ale i sam proponowałem kolejne tematy rozmów. Można więc stwierdzić, że uzyskaliśmy prawdziwy dialog.
A choć swój występ muzyczny Mela Koteluk nagrała wcześniej, w trakcie wydarzenia połączyliśmy się live. Wszystko po to, by porozmawiać o emocjach towarzyszących koncertowi. Wspólnie go też zapowiedzieliśmy. Odbiór wydarzenia był bardzo dobry, o czym świadczą chociażby zdjęcia nadesłane przez oglądających: